Account
Bestellen
-
-
Helaas is dit niet mogelijk op de website zelf. Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan direct contact met ons op via info@caell.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om je zo goed mogelijk te helpen.
-
Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.
– Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox;
– Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres;
– Je hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@caell.nl. -
Via het winkelmandje kun je de optie ‘verpak als cadeau’ aanvinken. Hierna heb je de optie om een persoonlijke boodschap mee te versturen.
Betalingen & Facturen
-
Wij accepteren iDeal, Visa, Maestro, Apple Pay en Klarna. Alle informatie wordt gecodeerd met behulp van SSL-encryptie, waardoor onbevoegde toegang tot kaartgegevens wordt voorkomen.
-
Je ontvangt je factuur in je bevestigingsmail.
Je kunt ook alle facturen vinden in je CAELL-account. Log in en ga naarAccount > Bestellingen, en klik vervolgens op"download invoice".
Bezorgen en retourneren
-
Nederland
Standaard Verzending (1-3 werkdagen)
€4,95/ Gratis verzending vanaf €40België
DHL Standaard Bezorging (1-4 werkdagen)
€8,50/ Gratis verzending vanaf €75 -
-
Use this text block to discuss some commonly asked questions like shipping and returns, sizing, warranties, or product and company details.
Retourneren
-
Onze retourvoorwaarden vind je hier.
-
-
De verzendkosten voor je retourzending worden niet door ons vergoed.